20060723

tight schedule

i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. i must manage my time well. I'm wasting my time here doing this.

SPM is near n the school magazine is still in the progress. we are rushing like hell. lucky i got a partner hu is cool n relax, if not i tink i'll be panic like wad n u'll found me in the 7th mile hospital.

wont be blogging much these days @ weeks @ months. but must check my blog during da 1st n the 5th of August *winks*

so ja ne~ my bloggie. n my blog frens.

btw, i'm NOT chosen for the National Service!!!! yooohooooooooooooooo~~~~!!!!! :D

2 comments:

Anonymous said...

I understand how it feels to write hundreds of words of essays in one day. :p THose were the days~~

Nevermind, the time will come when it's merdeka!! Hahaha..

Anonymous said...

yup yup..time to bear with them first! XD